Korzystając z przepięknej pogody zorganizowaliśmy sobie „Matematyczne podchody” w ramach programu grantowego „Rosnę z matematyką” realizowanego przez mBank. Na podwórku i ogrodzie znajdowały się punkty, które dzieci musiały odnaleźć i rozwiązać przygotowane dla nich zadanie. Konkurencje były pomyślane w ten sposób, że dzieci musiały przeliczać, segregować, a nawet rzucać do celu. Rozegraliśmy również zawody w najdalszym rzucie woreczkiem, a następnie próbowaliśmy mierzyć odległości. Na zakończenie trochę wiosennego akcentu - slalom po ogrodzie według wcześniejszych wskazówek. Następnie wszystkie dzieci musiały ukryć żabki pod drzewami. Wszyscy poradzili sobie doskonale. Było mnóstwo świetnej zabawy.
„Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami to może ono zrobić więcej, niż od niego oczekujemy, a wszystko co dziecko potrafi – nauczycielowi zrobić nie wolno"